Програма оnline курсу Unreal Engine 4.

Урок 1. Введення в UE4.
Цикл розробки; для чого потрібен ігровий рушій; фічи і технології UE4; створення проєкту; Blueprint Editor; функції, змінні, події; основні вбудовані блюпрінт функції; таймери.

Урок 2. Основні класи UE4 і типи даних. Фреймворк. Створення персонажа.
Зв’язок С++ з Blueprint; основні типи даних; робота з об’єктами; World, GameMode, PlayerController, Pawn, Character, Player State, Game State, HUD, Game Instance, Cheat Manager; налаштування проєкту і едітора.

Урок 3. Компоненти і колізії. Інтерфейси. Прототипування рівня.
SceneComponent, ActorComponent; лінкування; сокети; браши; колізії; трейсінг; камера, spring arm; система урону; інтерфейси.

Урок 4. Робота з контентом. Налаштування головного героя.
Асети і їх залежність; імпорт; експорт; мігрейт; розгляд основних асетів.

Урок 5. Анімації в UE4. Генерація анімацій для головного героя.
Скелетні анімації і морфи; імпорт анімацій; редактор анімацій; секвенції; модифікування анімацій; шари подій; ретаргетінг анімацій; root motion; блендспейси; aim offset; animation blueprint; стейт машина; слоти; IK.

Урок 6. VFX в UE4. Налаштування візуальних ефектів.
Системи частинок; Niagara; Particle System Components, Cascade, Emitters, Modules, Distributions; Vector Fields, Beam Effect; Camera Shake.

Урок 7. Звуковий дизайн в UE4. Налаштування звукових ефектів (SFX).
Звукові рушії; короткий огляд FMOD, Wwize, Elias; вбудований звуковий рушій; Sound Cue Editor.

Урок 8. Оптимізація і дебагінг.
Брейкпоінти в blueprints; брейкпоінти першокоду; основні консольні команди; профайлінг; виявлення хітчів; LOD-и, drawcalls, динамічний резолюшн; форвард шейдінг.

Урок 9. Командна розробка. Основні методології. Налаштування Git.
Методології розробки; таски і їх естимація; вигорання, кранчи; системи контролю версій: Git, SVN, Perforce; основні гіт термінології.

Урок 10. Розгляд ДЗ. Практика.

Урок 11. HUD і віджети. Створення інтерфейсу гри.
HUD, UMG; Widgets; анімації віджетів; основні події.

Урок 12. Матеріали і постпроцесінг в UE4. Створення “особливих” матеріалів.
Основний принцип роботи шейдерів; матеріали і їх налаштування; параметри матеріалів; основні функції; постпроцесс матеріали.

Урок 13. Робота з рівнями в UE4. Створення рівня гри.
Світ; рівні, підрівні; стрімінг; налаштування і запікання світла; white rooms; браши; ландскейпи; вертекс пейнт; фоліедж едітор.

Урок 14. Розгляд ДЗ. Практика.

Урок 15. Створення NPC та AI. Створення ворогів.
Примітивність ігрового AI; Стейт машина; Behavior Tree; EQS; навігація; пошук шляху.

Урок 16. Розгляд дипломної роботи. Практика.
Розгляд дипломних робіт. Роздача сертифікатів з коментарями. Загальні поради: пошук роботи, підготовка до технічного інтерв’ю, робота над власними проєктами.