Програма курсу Ігровий QA

1 Лекція. Вступ

Вступ-знайомство. Що таке QA? Опис професії, специфіка.

Чому QA != тестувальник.
GameDev QA: очікування VS реальність.
Міфи та легенди. Ким повинен бути QA?
Ринок професійних QA. План курсу

2 Лекція. Environment & Tools

Чому важливо знати оточення? Основні інструменти тестувальника.
Platform specific на прикладі Windows. Контроль версій.
SVN. Основна термінологія для контента. DxDiag

3 лекція. Bug Report

Правильне оформлення баги. Правило Super-Summary.
Кращий тестувальник — той, чиїх багів більше полагодили, а не той, хто більше написав.
Пошук і локалізація багів, мінімізація відтворення. Визначення важливості дефекта

4 лекція. Bug Tracking. Jira.

Загальний workflow багів в Jira.
Базовий інтерфейс Jira.  Опис полів, екранів, переходів.
QA workflow

5 лекція. Методолгоія тестування в GameDev QA

Поняття White/Black Box. Геймінг в QA. Regression, Integration, Ad-hoc.
Читання тестової документації і генерація кейсів із тезисів.
Покриття фічі кейсами.

6 лекція. Game Mechanics. Розбір гри на механікі

Поняття «ігрова механіка». Опис механікі тестами.
Взаємодія механік.
Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування «всіх пар», тестування переходів станів.

7 лекція. QA Docs

Види тестової документації. Тест-кейси і тест плани. Написання тестової документації. Деталізація тесткейсів. Test Management Software.

8 лекція. Multiplatform

Кожна нова платформа = нова гра для тестувальника. Розподіл ресурсів при великій кількості платформ в розробці. Локалізація платформ специфік багів. Специфіка роботи, коли target platform != development platform. Тестування продуктивності.

9 лекція. Тестування на прикладі популярних ігрових платформ
Platform specific для Win, PS4, Xbox One. SDK & Tools. Tips & Tricks.
Локалізація платформ специфік багів. Специфіка роботи, коли target platform != development platform

10 лекція. Планування. Тестування на різних етапах майлстоуна/проєкта

Важливість розділення задач для Safe Time — Crunch Time. Важливість максимально тісних комунікацій з іншими відділами.
Звіти по статусу робіт. Планування короткострокове та на проект.
Аутсорс тестування. Часті проблеми з аутсорсерами.

 

11 лекція.  Тест дизайн. Техніки і методики
Розширений тест дизайн. QA – люди, які перетворюють неявні знання у явні. Рекомендований рівень деталізації тесткейсів. Обов`язкові методики для сценарних функціональних тестів. Матриця покриття вимог.

12 лекція. Облік задач. Система загального обліку фічей. QA в Scrum

Як не профакапити реліз. Система для обліку фічей і генерації репортів.
Confluence Mastery. Інформація — запорука успіху QA.
Важлива задача QA — запобігти баги, а не зарепортити їх.

Опис Scrum методології і ролі QA в ній.
Поради по проходженню співбесіди

 

TOP