1 Лекція. Вступ
Вступ-знайомство. Що таке QA? Опис професії, специфіка.
Чому QA != тестувальник.
GameDev QA: очікування VS реальність.
Міфи та легенди. Ким повинен бути QA?
Ринок професійних QA. План курсу
2 Лекція. Environment & Tools
Чому важливо знати оточення? Основні інструменти тестувальника.
Platform specific на прикладі Windows. Контроль версій.
SVN. Основна термінологія для контента. DxDiag
3 лекція. Bug Report
Правильне оформлення баги. Правило Super-Summary.
Кращий тестувальник — той, чиїх багів більше полагодили, а не той, хто більше написав.
Пошук і локалізація багів, мінімізація відтворення. Визначення важливості дефекта
4 лекція. Bug Tracking. Jira.
Загальний workflow багів в Jira.
Базовий інтерфейс Jira. Опис полів, екранів, переходів.
QA workflow
5 лекція. Методолгоія тестування в GameDev QA
Поняття White/Black Box. Геймінг в QA. Regression, Integration, Ad-hoc.
Читання тестової документації і генерація кейсів із тезисів.
Покриття фічі кейсами.
6 лекція. Game Mechanics. Розбір гри на механікі
Поняття «ігрова механіка». Опис механікі тестами.
Взаємодія механік.
Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування «всіх пар», тестування переходів станів.
7 лекція. QA Docs
Види тестової документації. Тест-кейси і тест плани. Написання тестової документації. Деталізація тесткейсів. Test Management Software.
8 лекція. Multiplatform
Кожна нова платформа = нова гра для тестувальника. Розподіл ресурсів при великій кількості платформ в розробці. Локалізація платформ специфік багів. Специфіка роботи, коли target platform != development platform. Тестування продуктивності.
9 лекція. Тестування на прикладі популярних ігрових платформ
Platform specific для Win, PS4, Xbox One. SDK & Tools. Tips & Tricks.
Локалізація платформ специфік багів. Специфіка роботи, коли target platform != development platform
10 лекція. Планування. Тестування на різних етапах майлстоуна/проєкта
Важливість розділення задач для Safe Time — Crunch Time. Важливість максимально тісних комунікацій з іншими відділами.
Звіти по статусу робіт. Планування короткострокове та на проект.
Аутсорс тестування. Часті проблеми з аутсорсерами.
11 лекція. Тест дизайн. Техніки і методики
Розширений тест дизайн. QA – люди, які перетворюють неявні знання у явні. Рекомендований рівень деталізації тесткейсів. Обов`язкові методики для сценарних функціональних тестів. Матриця покриття вимог.
12 лекція. Облік задач. Система загального обліку фічей. QA в Scrum
Як не профакапити реліз. Система для обліку фічей і генерації репортів.
Confluence Mastery. Інформація — запорука успіху QA.
Важлива задача QA — запобігти баги, а не зарепортити їх.
Опис Scrum методології і ролі QA в ній.
Поради по проходженню співбесіди