Програма курсу Гейм-дизайн.

(Тривалість занять — 2 години + час на коментарії до домашніх завдань)

1 рівень

  1. Вступна лекція. Знайомство. Що таке гейм-дизайн? У чому полягає робота гейм-дизайнера? Яким є інструментарій гейм-дизайнера? Що допоможе вам стати гейм-дизайнером? Світлі сторони та підводні камені професії. Практичне завдання щодо виділення своїх особистих якостей корисних для професії ГД. Лектор — Олександр Хруцький
  2. Команда розробки. Особливості представників кожної з професій. З якими співробітниками доведеться працювати гейм-дизайнеру та як знайти підхід до кожного з них. До чого готуватися, чого боятися і уникати. Як побудувати ефективну роботу команди з огляду на особливості людей, з яких вона складається. Практичні завдання щодо проходження співбесіди на посаду ГД. Лектор — Олександр Хруцький
  3. Монетизація ігор. Типи монетизації. Зміна методів заробляння грошей на іграх – від 80-х і до наших днів. Яку шкоду розробникам ігр завдало піратство і чи завдало взагалі? Фрітуплей — чому ми його не любимо і як вичавити з гравця ще 5 доларів. Як вибрати для своєї гри правильну модель монетизації? Лектор — Олександр Хруцький
  4. Сеттінги ігор. Які вони бувають, як їх елементи поєднуються між собою? Що варто врахувати під час створення власного ігрового світу? Лектор — Олександра Легенченко
  5. Дизайн персонажів у іграх. Що варто врахувати при розробці персонажів з погляду геймплею та наративу? Як зробити героїв цікавими та незабутніми? Лектор — Олександра Легенченко
  6. Туторіал. Як не злякати та не втомити гравця навчанням? Види туторіалів, їх переваги та недоліки. Прості та ефективні правила для створення вдалих туторіалів. Лектор — Олександра Легенченко
  7. Левел дизайн. Основні принципи. Редактори рівнів. Цілі левел дизайна. Управління ігроком і розкриття сюжету за допомогою ЛД. Лектор  — Олександра Легенченко
  8. Indie. Історії успіху, ілюзії та реальність. Лектор — Іван Ковальов

 2 рівень

  1. Етапи розробки проекту. Передпродакшн, продакшн та постпродашн. Цілі обов’язки гейм-дизайнера на кожному з етапів. Чому на предпродакшн ніколи немає часу, як сильно від цього страждає проект і як із цим боротися. Лектор — Володимир Серов.
  2. Ігрова механіка як визначальна частинка ігрового процесу. Абстрактне визначення та історія виникнення. Класифікація та типізація за жанрами. Еволюція ігрових механік. Есенція та проекція як процес генерації ігрових механік. Лектор — Антон Селезньов.
  3. Ігрові механіки як основний інгредієнт створення страви ігрового процесу. Види ігрових механік. Історія розвитку ігор. Типізація ігрових механік різних жанрів.- Лектор — Володимир Серов.
  4. Кондові ігрові механіки. Інтерпретація прикладних механік у діджитал проектах. Гейміфікація процесу навчання. ЛекторАнтон Селезньов. 
  5. Теорія балансу. Баланс у комп’ютерних іграх — наскільки він важливий та як його досягти? Методи балансування. Баланс практично. Як збалансувати власну гру? Практичне заняття з балансування. Лектор Антон Селезнёв.
  6. Ігри в розумі. Або, що відбувається з іграми в голові. Біохімія та еволюція процесу гри. Симуляція всесвіту. Безмежні можливості гри. Як ми навчаємось? Практикум ефективних механік. Чи можуть ігри нашкодити? Стереотипні механіки, за які ми радісно платимо Лектор — Володимир Серов.
  7. Інді гейм-дизайн. Екскурс по ігровому ринку та основним платформам. ЛекторСергій Снісаренко.
  8. Концепт-документ. Фіксуємо та пояснюємо ідею гри. Як уявити свій проект за п’ять хвилин без зайвої мішури? Лектор — Ярослав Сінгаевський.

3 рівень

  1. Ігровий наратив — Crash Course. Створюємо конфлікт і вигадуємо сюжет. Коротка корисна теорія сценаристики та практичні поради щодо її використання у відеоіграх. Лектор — Ярослав Сінгаевський.
  2. Графіка в іграх, засади розробки. Вплив гейм-дизайнера на виробництво графіки. Взаємодія гейм-дизайнера з арт-відділом. Лектор — Ірина Астрономова.
  3. Базові методики дизайну, ітеративний дизайн, концепт документ та правильний фокус, Pillars / USP. Домашнє завдання: маленький концепт власної гри.  ЛекторСергій Снісаренко.
  4. Мікро дизайн. Дизайн фічі. Відомі методики. Передача Вижна. Домашнє завдання: зробити до концепту 3 фічі із описом + знайти в інтернеті графічні рефи на проект.  Лектор — Сергій Снісаренко.
  5. Прогін концептів студентів, підготовка презентацій та пітчингу концепт документів. Лектори — Сергій Снісаренко/Олександр Хруцький
  6. Віддалений гейм-дизайн. Мрія будь-якого ГД. Як лежати під пальмою та заробляти гроші на піно-коладу улюбленою професією? Лектор — Станіслав Стефаняк.
  7. Презентація своїх проектів.  Лектори — Сергій Снісаренко/Олександр Хруцький
  8. Фінальна лекція. Підбиття підсумку, вручення сертифікатів, відповіді на запитання. Лектор — Олександр Хруцький

Примітка: у разі невідкладних робочих відряджень наших лекторів послідовність лекцій може змінитися в ході курсу.