(Тривалість занять — 2 години + час на коментарії до домашніх завдань)
1 рівень
- Вступна лекція. Знайомство. Що таке гейм-дизайн? У чому полягає робота гейм-дизайнера? Яким є інструментарій гейм-дизайнера? Що допоможе вам стати гейм-дизайнером? Світлі сторони та підводні камені професії. Практичне завдання щодо виділення своїх особистих якостей корисних для професії ГД. Лектор — Олександр Хруцький
- Команда розробки. Особливості представників кожної з професій. З якими співробітниками доведеться працювати гейм-дизайнеру та як знайти підхід до кожного з них. До чого готуватися, чого боятися і уникати. Як побудувати ефективну роботу команди з огляду на особливості людей, з яких вона складається. Практичні завдання щодо проходження співбесіди на посаду ГД. Лектор — Олександр Хруцький
- Монетизація ігор. Типи монетизації. Зміна методів заробляння грошей на іграх – від 80-х і до наших днів. Яку шкоду розробникам ігр завдало піратство і чи завдало взагалі? Фрітуплей — чому ми його не любимо і як вичавити з гравця ще 5 доларів. Як вибрати для своєї гри правильну модель монетизації? Лектор — Олександр Хруцький
- Сеттінги ігор. Які вони бувають, як їх елементи поєднуються між собою? Що варто врахувати під час створення власного ігрового світу? Лектор — Олександра Легенченко
- Дизайн персонажів у іграх. Що варто врахувати при розробці персонажів з погляду геймплею та наративу? Як зробити героїв цікавими та незабутніми? Лектор — Олександра Легенченко
- Туторіал. Як не злякати та не втомити гравця навчанням? Види туторіалів, їх переваги та недоліки. Прості та ефективні правила для створення вдалих туторіалів. Лектор — Олександра Легенченко
- Левел дизайн. Основні принципи. Редактори рівнів. Цілі левел дизайна. Управління ігроком і розкриття сюжету за допомогою ЛД. Лектор — Олександра Легенченко
- Indie. Історії успіху, ілюзії та реальність. Лектор — Іван Ковальов
2 рівень
- Етапи розробки проекту. Передпродакшн, продакшн та постпродашн. Цілі обов’язки гейм-дизайнера на кожному з етапів. Чому на предпродакшн ніколи немає часу, як сильно від цього страждає проект і як із цим боротися. Лектор — Володимир Серов.
- Ігрова механіка як визначальна частинка ігрового процесу. Абстрактне визначення та історія виникнення. Класифікація та типізація за жанрами. Еволюція ігрових механік. Есенція та проекція як процес генерації ігрових механік. Лектор — Антон Селезньов.
- Ігрові механіки як основний інгредієнт створення страви ігрового процесу. Види ігрових механік. Історія розвитку ігор. Типізація ігрових механік різних жанрів.- Лектор — Володимир Серов.
- Кондові ігрові механіки. Інтерпретація прикладних механік у діджитал проектах. Гейміфікація процесу навчання. Лектор — Антон Селезньов.
- Теорія балансу. Баланс у комп’ютерних іграх — наскільки він важливий та як його досягти? Методи балансування. Баланс практично. Як збалансувати власну гру? Практичне заняття з балансування. Лектор — Антон Селезнёв.
- Ігри в розумі. Або, що відбувається з іграми в голові. Біохімія та еволюція процесу гри. Симуляція всесвіту. Безмежні можливості гри. Як ми навчаємось? Практикум ефективних механік. Чи можуть ігри нашкодити? Стереотипні механіки, за які ми радісно платимо Лектор — Володимир Серов.
- Інді гейм-дизайн. Екскурс по ігровому ринку та основним платформам. Лектор — Сергій Снісаренко.
- Концепт-документ. Фіксуємо та пояснюємо ідею гри. Як уявити свій проект за п’ять хвилин без зайвої мішури? Лектор — Ярослав Сінгаевський.
3 рівень
- Ігровий наратив — Crash Course. Створюємо конфлікт і вигадуємо сюжет. Коротка корисна теорія сценаристики та практичні поради щодо її використання у відеоіграх. Лектор — Ярослав Сінгаевський.
- Графіка в іграх, засади розробки. Вплив гейм-дизайнера на виробництво графіки. Взаємодія гейм-дизайнера з арт-відділом. Лектор — Ірина Астрономова.
- Базові методики дизайну, ітеративний дизайн, концепт документ та правильний фокус, Pillars / USP. Домашнє завдання: маленький концепт власної гри. Лектор — Сергій Снісаренко.
- Мікро дизайн. Дизайн фічі. Відомі методики. Передача Вижна. Домашнє завдання: зробити до концепту 3 фічі із описом + знайти в інтернеті графічні рефи на проект. Лектор — Сергій Снісаренко.
- Прогін концептів студентів, підготовка презентацій та пітчингу концепт документів. Лектори — Сергій Снісаренко/Олександр Хруцький
- Віддалений гейм-дизайн. Мрія будь-якого ГД. Як лежати під пальмою та заробляти гроші на піно-коладу улюбленою професією? Лектор — Станіслав Стефаняк.
- Презентація своїх проектів. Лектори — Сергій Снісаренко/Олександр Хруцький
- Фінальна лекція. Підбиття підсумку, вручення сертифікатів, відповіді на запитання. Лектор — Олександр Хруцький
Примітка: у разі невідкладних робочих відряджень наших лекторів послідовність лекцій може змінитися в ході курсу.